20.2.11

Ne ekersen onu biçersin

Yıllardan 2004, Efes Pilsenin bir fabrikasındayız.. Bize fabrikayı tanıtan beyin tipi, konuşması biraz farklı geliyor bana, yakasında da şöyle bir rozet:
Hemen diyorum kendi kendime ama ama ama bu adam... Düşünüyorum, neden düşünüyorsam, hayat tecrübemin azlığından mıdır bilmem, gizli bir sırrı öğrenmiş gibi seviniyorum kendi kendime :)
Yıllar geçti üzerinden, geçen günlerden birinde Dachau, Auschwitz kamplarıyla ilgili yazılar okuyorum, Necdet Kent ismini görüyorum. Tam bir wikipedia cümlesini de buraya kopyalıyorum: 

İsmail Necdet Kent (1911 – September 20, 2002) was a Turkish diplomat who risked his life to save Jews during World War II. While vice consul-general in MarseillesFrance between 1941 and 1944, he gave Turkish citizenship to dozens of Turkish Jews living in France who did not have proper identity papers, to save them from deportation to the Nazi gas chambers.

Şimdi oğluna geçiyoruz:
1999 ile 2005 yıllar arasında Efes Pilsen grubunda görev aldı. 2005 yılında Coca Cola Kuzey Asya, Avrasya ve Orta doğu grup başkanı oldu. 1 Temmuz 2008 itibarıyla Coca Cola'nın CEO'su görevine atanmıştır. 23 Nisan 2009 tarihinde Coca Cola'nın Atlanta Merkezinde yapılan Yönetim Kurulu Başkanı secimlerinde kurul üyelerinin oylarıyla Coca-Cola'nın eski yönetim kurulu başkanı Neville Isdell'in (65) yerini alarak Coca-Cola 'nın Yönetim Kurulu Başkanı Oldu.

Yani neymiş, ne ekersen onu biçermişsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder